miercuri, 29 septembrie 2010

Relaxare la iarba verde - Comarnic

       Ca toti copiii am avut si eu bunici la tara... sau mai bine zis la casa (fiindca eu mereu am stat la bloc) si imi placea sa merg la ei de dragul de iesi pe afara fara a cobori 7 etaje ;))si pentru ca acolo e zona de munte, aer curat, gradina mare si multe locuri de joaca....
Desi de cand am trecut de pragul copilariei nu am mai fost asa de des, anu trecut de Paste mi-am "corupt" prietenul si l-am adus la Comarnic sa petrecem cateva zile departe de aglomeratia din oras si sa ne bucuram de aer curat cum numai la munte gasesti :)

Livada de meri
Ne-am petrecut timpul facand poze, pentru ca natura ne oferea atatea cadre minunate....
  
Flori....

 




  ...  pomii inverziti...

   
...    O albina preocupata de strangerea polenului ignorand obiectivul camerei ....       
                                                                              
















...  o veverita  ...


Un mielusel cu familia lui :) ... desi sunt ai vecinului le place mai mult iarba noastra ;))


















  Am facut un gratar...



  Apoi am plecat iar la plimbare...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu