vineri, 24 septembrie 2010

Scuba diving

       Sa inot mi-a fost cel mai greu lucru, pentru ca de inec ma tem cel mai mult... iar la scufundari nu m-as fi gandit ca voi face asa ceva nici macar cand ma uitam la Discovery :) pentru ca eu sunt de la munte si Marea Neagra o vad o data pe an...
       Dar vorba aia "niciodata nu e prea tarziu"... asa ca mai in gluma mai in serios m-am apucat de scuba diving... asta nu inseamna ca am invatat si sa inot, dar cu un costum de neopren si putin curaj poti sa infrunti teama de apa si sa vezi lucruri extraordinare care te imbie la mai mult si nici decum sa dai inapoi.
      Asa k mi-am pus un costum pe mine, un vizor si un tub - am invatat in prealabil cum sa respir sub apa cu tubul si am intrat... cand nu stii sa inoti e placuta senzatia de plutire.


Am prins repede ideea si am invatat si sa inot cat de cat... si asa au inceput aventurile noastre pe mare...

     Mai intai langa digul de la Pescarie...



Aici am facut cunostiinta cu primele vietati ale Marii Negre...

Ac de mare
Crab
 Apoi la 2 Mai unde am cunoscut un calut de mare ...

Calut de mare
Niste pestisori
 Dar tot la Pescarie imi sunt tainele invatarii, primul contact cu apa si aici imi face cea mai mare placere sa vin




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu